NOWOŚĆ

 

Zbudowany z największym fabrycznym silnikiem side-by-side w historii, RZR Pro R jest wyborem dla najbardziej wymagających kierowców. Jak głosi powiedzenie, “pojemności skokowej nie da się niczym zastąpić”. Oto moc, o której marzyłeś: dwa litry, cztery cylindry, 16 zaworów i 225 koni mechanicznych. Wszystko idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągów, z wolnossącą, zrównoważoną i niezawodną konstrukcją.

Możliwość wyboru 3 trybów jazdy (Sport, Rock, Race) i 4 trybów zawieszenia (Track, Comfort, Rock i Baja) pozwala na bieżąco dostosowywać osiągi, natychmiast optymalizując tłumienie wstrząsów i wyczucie prowadzenia, niezależnie od tego, co zastanie Cię na drodze.

System zawieszenia Maxlink zapewnia rewolucyjną wytrzymałość, mocując przednie amortyzatory bezpośrednio do dolnych wahaczy, co pozwala na zastosowanie dłuższych amortyzatorów. Z tyłu, opatentowane tylne ramię przelotowe pomaga zminimalizować wyboje podczas całego ogromnego skoku.

Przekładnia CVT w RZR PRO R została zbudowana z myślą o najtrudniejszych warunkach. Wykorzystuje szerszy, dłuższy pasek, większe sprzęgła i lepszy przepływ powietrza, aby zapewnić najdłuższą żywotność paska, jaką kiedykolwiek widziano w RZR.

 

CENA – 239 999 zł

Uwaga: Cena zawiera transport z fabryki, wypakowanie pojazdu ze skrzyni – Cena nie zawiera przeglądu zerowego (zobacz cennik usług). Więcej szczegółów u Twojego dealera.

SPECYFIKACJA

Oświetlenie ledowe z przód/tył
Pasy 6-punktowe Polaris
Regulacja kierownicy góra/dół oraz przód/tył
Wielofunkcyjna kierownica – sterowanie zawieszeniem, nawigacją oraz audio
Wyświetlacz Ride Command
Nagłośnienie Rockford Fosgate
Dach aluminiowy

Pojemność: 1997 cm3
Napęd: Pro performance, 2×4/4×4/4×4 lock
Moc: 225 HP
Tryby jazdy: Sport/Rock/Race

* więcej informacji u Twojego dealera

Przednie Zawieszenie:
Wielowahaczowe A-arms oraz amortyzator Fox 3.0 (z możliwością ustawienia dobicia i odbicia) montowany do dolnego wahacza.
Skok zawieszenia: 56.5 cm
Tylne zawieszenie:
Wielowahaczowe Boxed Trailing Arms oraz High Clearance Radius Rods z dodatkowym drążkiem w wahaczu wleczonym wraz z amortyzatorem Fox 3.0.
Skok zawieszenia: 62.2 cm
Tryby zawieszenia: Comfort/Rock/Track/Baja

Przednie Koła: 32 x 10-15 maxxis Rampage Fury
Tylne Koła: 32 x 10-15 Maxxis Rampage Fury
Felgi aluminiowe

Bagażnik tył: 136.1 kg
Zbiornik paliwa: 45.4 L
Prześwit: 40.6 cm
Wymiary (D x S x W): 347 x 188 x 185 cm
Ładowność: 335 kg
Rozstaw osi: 265.4 cm
Masa na sucho: 992 kg
Wymiary paki ładunkowej: 75 x 60.5 x 20.6 cm

PAKIETY

SKONFIGURUJ TWÓJ WYMARZONY POJAZD

WYBIERZ SWÓJ PAKIET

*Wszystkie szczegóły u Twojego autoryzowanego dealera
**Cena nie zawiera montażu

GALERIA

*Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

UMÓW SIĘ NA DARMOWĄ JAZDĘ PRÓBNĄ

Zgoda

13 + 8 =

Kliknij poza pasek aby się schował
Porównaj