RZR XP TURBO S

   

RZR XP Turbo S to najpotężniejszy pojazd swojej kategorii. Jako jedyny pojazd w swojej klasie posiada aktywne, elektronicznie sterowane zawieszenie Dynamix. Wyobraź sobie zawieszenie wystarczająco inteligentne, które kontroluje sygnały kierowcy i pojazdu kilkaset razy na sekunde, wystarczająco innowacyjne, aby stale dostosowywać zawieszenie podczas jazdy. Dodatkowo pojazd posiada największy skok zawieszenia w swojej klasie – 63,5cm. RZR XP Turbo S to idealne połączenie ogromnej mocy,  innowacyjnego zawieszenia oraz perfekcyjnego wyważenia.

Cena –  129 999 PLN

Uwaga: Cena nie zawiera transportu, wypakowania pojazdu ze skrzyni, montażu pojazdu oraz przeglądu zerowego (zobacz cennik usług). Więcej szczegółów u Twojego dealera.

Pojemność: 925 cm3
Napęd: 4×4/2×4
Moc: 168 HP

* więcej informacji u Twojego dealera

Przednie Zawieszenie:
FOX 2.5 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm
Tylne zawieszenie:
FOX 3.0 Podium Internal Bypass ze wzmocnionymi wahaczami
Skok zawieszenia 63,5cm

Przednie Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Tylne Koła: 30 x 10-R15; Goodrich
Felgi Aluminiowe

Bagażnik: 136.1 kg
Zbiornik paliwa: 36.0 L
Prześwit: 40.6 cm
Wymiary (D x S x W): 309.9 x 182.8 x 190.5 cm
Ładowność: 335,6 kg
Rozstaw osi: 228.6 cm
Masa na sucho: 794 kg

Zawieszenie DYNAMIX
Nowa, wzmocniona klatka sportowa
Wzmocnione wahacze i tylne stabilizatory
Wahacz tył wleczony
Wzmocnione drążki kierownicze
Rajdowa kierownica SPARCO
Sportowe siedzenia
Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe Polaris
Dach aluminiowy
Tylni mechanizm różnicowy
RIDE COMMAND (najnowsza wersja)
Doły drzwi