RZR PRO R ULTIMATE 2024

RZR PRO R ULTIMATE 2024

Dostępny od 239 999 zł (z VAT)

RZR PRO R ULTIMATE 2024

Podgląd koloru Matte Heavy Metal - RZR PRO R ULTIMATE 2024
Podgląd koloru Matte Onyx Black - RZR PRO R ULTIMATE 2024
Kolor: Matte Heavy Metal
  • Dach aluminiowy
  • Nagłośnienie Rockford Fosgate
  • Oświetlenie ledowe przód/tył
  • Pasy 6-punktowe Polaris
  • Regulacja kierownicy góra/dół oraz przód/tył
  • Wielofunkcyjna kierownica - sterowanie zawieszeniem, nawigacją oraz audio
  • Wyświetlacz Ride Command
Dostępny od 239 999 zł (z VAT)
ZDJĘCIE MA CHARAKTER POGLĄDOWY
UWAGA: CENA ZAWIERA TRANSPORT Z FABRYKI, WYPAKOWANIE POJAZDU ZE SKRZYNI. CENA NIE ZAWIERA PRZEGLĄDU ZEROWEGO.
WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW U TWOJEGO DEALERA.
4 tryby zawieszenia
Elektroniczne wspomaganie kierownicy EPS
3 tryby jazdy
Ride Command
HP-AWD - napęd na wszystkie koła na żądanie High Performance
Światła LED
Lock&Ride - Szybki montaż i demontaż akcesoriów
Pasy Sześciopunktowe
Szerokość 188 cm
225 HP
Blokada Kod Pin
Zbudowany z największym fabrycznym silnikiem side-by-side w historii, RZR Pro R jest wyborem dla najbardziej wymagających kierowców. Jak głosi powiedzenie, “pojemności skokowej nie da się niczym zastąpić”. Oto moc, o której marzyłeś: dwa litry, cztery cylindry, 16 zaworów i 225 koni mechanicznych. Wszystko idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągów, z wolnossącą, zrównoważoną i niezawodną konstrukcją.

Możliwość wyboru 3 trybów jazdy (Sport, Rock, Race) i 4 trybów zawieszenia (Track, Comfort, Rock i Baja) pozwala na bieżąco dostosowywać osiągi, natychmiast optymalizując tłumienie wstrząsów i wyczucie prowadzenia, niezależnie od tego, co zastanie Cię na drodze.

System zawieszenia Maxlink zapewnia rewolucyjną wytrzymałość, mocując przednie amortyzatory bezpośrednio do dolnych wahaczy, co pozwala na zastosowanie dłuższych amortyzatorów. Z tyłu, opatentowane tylne ramię przelotowe pomaga zminimalizować wyboje podczas całego ogromnego skoku.

Przekładnia CVT w RZR PRO R została zbudowana z myślą o najtrudniejszych warunkach. Wykorzystuje szerszy, dłuższy pasek, większe sprzęgła i lepszy przepływ powietrza, aby zapewnić najdłuższą żywotność paska, jaką kiedykolwiek widziano w RZR.
Specyfikacja
Pojemność 1997 cm3
Napęd Pro performance, 2×4/4×4/4×4 lock
Moc 225 HP
Tryby jazdy Sport/Rock/Race
Przednie zawieszenie Wielowahaczowe A-arms oraz amortyzator FOX® 3.0 Live Valve X2 - Skok zawieszenia: 56.5 cm
Tylne zawieszenie Wielowahaczowe Boxed Trailing Arms, High Clearance Radius Rods z dodatkowym drążkiem w wahaczu wleczonym wraz z amortyzatorem FOX® 3.0 Live Valve X2. Skok zawieszenia: 62.2 cm
Tryby zawieszenia Comfort/Rock/Track/Baja
Przednie koła 32 × 10-15 maxxis Rampage Fury
Tylne koła 32 × 10-15 Maxxis Rampage Fury
Felgi Aluminiowe
Bagażnik tył 136.1 kg
Zbiornik paliwa 45.4 L
Prześwit 40.6 cm
Wymiary (D x S x W) 347 × 188 × 185 cm
Ładowność 335 kg
Rozstaw osi 265.4 cm
Masa na sucho 992 kg
Wymiary paki ładunkowej (D x S x W) 75 × 60.5 × 20.6 cm
Pakiety

Adventure

  1. Mocowanie koła zapasowego
  2. Cargo Box tylny 35 L
  3. Cargo Box tylny 56 L
  4. Torba na drzwi
Cena: 8 499 zł (z VAT)
Zdjęcie poglądowe. Przedstawione akcesoria mogą różnić się od podanych w pakiecie. Cena nie zawiera montażu.

Komfort

  1. Półszybka niska Poly
  2. Lusterka boczne
  3. Progi boczne Kick Out - Czarne komplet
  4. Zderzak przód High Coverage
  5. Zderzak tył Pre Runner czarny
Cena: 9 999 zł (z VAT)
Zdjęcie poglądowe. Przedstawione akcesoria mogą różnić się od podanych w pakiecie. Cena nie zawiera montażu.

LED

  1. Światło LED Rigid SR-Series 32" Combo z mocowaniem i wiązką
  2. Światło tylne Rigid Chase z mocowaniem
Cena: 8 999 zł (z VAT)
Zdjęcie poglądowe. Przedstawione akcesoria mogą różnić się od podanych w pakiecie. Cena nie zawiera montażu.
Przewiń pakiety w lewo Przewiń pakiety w prawo
Niesamowita moc

Niesamowita moc

Zbudowany z największym fabrycznym silnikiem side-by-side w historii, RZR Pro R jest wyborem dla najbardziej wymagających kierowców.
Prostar Fury 2.0

Prostar Fury 2.0

Jak głosi powiedzenie, „pojemności skokowej nie da się niczym zastąpić”. Oto moc, o której marzyłeś: dwa litry, cztery cylindry, 16 zaworów i 225 koni mechanicznych. Wszystko idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągów, z wolnossącą, zrównoważoną i niezawodną konstrukcją.
Tryby zawieszenia DYNAMIX DV

Tryby zawieszenia DYNAMIX DV

Zaawansowane zawieszenie zaprojektowane z myślą o komfortowej jeździe, nawet w najbardziej ekstremalnym terenie. Włącz tryb „Baja”, „Rock”, „Track” albo „Comfort” by dopasować zawieszenie do terenu.
Zaprojektowany do ostrej jazdy

Zaprojektowany do ostrej jazdy

Przekładnia CVT w RZR PRO R została zbudowana z myślą o najtrudniejszych warunkach. Wykorzystuje szerszy, dłuższy pasek, większe sprzęgła i lepszy przepływ powietrza, aby zapewnić najdłuższą żywotność paska, jaką kiedykolwiek widziano w RZR.
Zawieszenie MAXLINK

Zawieszenie MAXLINK

System zawieszenia Maxlink zapewnia rewolucyjną wytrzymałość. Mocowanie przednich amortyzatorów bezpośrednio do dolnych wahaczy, pozwala na zastosowanie dłuższych amortyzatorów. Z tyłu, opatentowane tylne ramię przelotowe pomaga zminimalizować wyboje podczas całego skoku.
Tryby jazdy

Tryby jazdy

Reakcja przepustnicy jest natychmiastowa, a wybór map silnika zależy od Ciebie. Możesz dostosować tryb do sportowej jazdy, przemierzania płaskich przestrzeni lub przeprawy po skałach.
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-h
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-h
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-h
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-h
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-prorultimate-m
WebLarge_JPG-2024-orv-rzr-pro-r-ultimate
Przewiń slider w lewo Przewiń slider w prawo
Umów się na darmową jazdę próbną

* pole wymagane

Facebook Instagram
Darmowa jazda próbna Jazda
próbna
Znajdź Dealera Dealer Skontaktuj się z nami Kontakt